Filmy relacja siostra-siostra, policja

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje relacja siostra-siostra, policja. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Kwiatkowscy mają dwoje dzieci – córkę Majkę i syna Filipa. Pewnego dnia przez przypadek trafia do ich domu Romek, który na stałe przebywa w domu dziecka. Rodzina postanawia stworzyć dla niego dom zastępczy. To pociąga za sobą niespodziewane konsekwencje – wraz z Romkiem u Kwiatkowskich zamieszkają „bliźniaczki z wyboru” – Eliza i Zosia. Dom pełen dzieci zaczyna tętnić życiem w zupełnie nowy sposób.
Serial opowiadający o losach rodziny Brzozowskich i jej przyjaciół, rodziny, której członkowie mieszkają przy tytułowej ul. Wspólnej. Są powiązani nie tylko więzami rodzinnymi, ale również historią. Jako dzieci mieszkali w jednym sierocińcu.
Gdy Asia i Piotr spotykają się przypadkiem po latach, czują, że ich miłość powinna być tą najważniejszą i ostatnią. Od ich ostatniego spotkania minęło jednak sporo czasu, a ich drogi mocno się rozeszły. Asia przechodzi właśnie przez bolesne rozstanie z chłopakiem i otwiera swój pierwszy gabinet weterynaryjny. Piotr od liceum spotyka się z Sylwią, która – podobnie jak jego mama – popycha go w kierunku kariery i luksusowego życia. Czy Piotr wybierze młodzieńczą miłość? A może zdecyduje się na pozostanie u boku wieloletniej partnerki?


Pawlak (Wacław Kowalski) i Kargul (Władysław Hańcza) oraz ich wnuczka Ania (Anna Dymna) nie dość, że po raz pierwszy wyruszają za granicę, to od razu do Chicago. Na tak ekskluzywną wycieczkę zaprosił ich brat Kazimierza, John. Na miejscu czekają ich jednak smutne wiadomości i nowe wydarzenia. Jest to ostatni film z serii o perypetiach zwaśnionych rodzin.
Historia skupia się na kobiecie, która tworzy toksyczny związek z socjopatycznym naukowcem. Odkrywa on sposób na stanie się niewidzialnym, co oczywiście zamierza wykorzystać.
Pani porucznik policji, Laurel Hester (Julianne Moore) z New Jersey, oraz jej partnerka życiowa, Stacie Andree (Ellen Page), walczą o zapewnienie świadczeń emerytalnych dla Hester, gdyż zdiagnozowano u niej raka.
Dionizy Złotopolski (Henryk Machalica) mieszka w Złotopolicach wraz z synem Markiem (Kazimierz Kaczor), niezależnym senatorem, najczęściej zresztą przebywającym w Warszawie, i jego żoną Barbarą (Anna Nehrebecka), którzy mają dwóch dorosłych synów. Starszy Waldemar (Andrzej Nejman) jest gospodarzem i prowadzi gospodarstwo. Nie ma szczęścia w miłości i wciąż szuka kandydatki na żonę. Okazuje się, ze znalezienie partnerki, która zgodziłaby się wraz z nim zamieszkać na wsi jest trudne. Młodszy syn – Kacper Złotopolski (Andrzej Piaseczny) to czarna owca w rodzinie. Rzucił szkołę i postanowił rozpocząć karierę muzyka. Druga linia rodu – Gabrielowie mieszkają w Warszawie. Wywodzą się od bliźniaczej siostry Dionizego, Eleonory (Alina Janowska). Jej syn – Wiesław (Paweł Wawrzecki) jest komendantem posterunku policji na Dworcu Centralnym, a jego żona Marta (Ewa Ziętek) prowadzi luksusową kawiarnię. Mają razem syna – Tomka (Piotr Szwedes), który ku rozpaczy rodziców rzucił studia medyczne i rozpoczął karierę akwizytora – jego zdaniem w ten sposób najszybciej dorobi się dużych pieniędzy. Starszy syn Mirek (Radosław Elis) i jego żona Weronika (Agnieszka Sitek) oczekują narodzin pierwszego dziecka. Córka Wiesława z pierwszego małżeństwa, Agata (Paulina Młynarska), pracuje w agencji pośredniczącej w sprzedaży nieruchomości.
Oparta na autentycznej historii opowieść o brutalnych torturach, gwałcie i morderstwie Sylvii Likens popełnionym w stanie Indiana w 1958 roku. Film jest adaptacją powieści Jacka Ketchum'a o tym samym tytule.
Historia niemieckiej rodziny Essenbeck, przemysłowców, właścicieli fabryki, rozgrywająca się w latach 1933-34, czyli od pożaru Reichstagu do "nocy długich noży". Opowieść o zawiści, walce i upadku godności. Visconti czerpie tu z MacBeth'a, Demonów Dostojewskiego, jak i z Thomasa Manna i z Götterdämmerung Wagnera.
Historia kilku dni z życia dwudziestu kilku osób, których łączy jedynie to, że mieszkają w Los Angeles. Altman kreśli tu obraz społeczeństwa lat dziewięćdziesiątych, czyniąc bohaterami filmu zwykłych ludzi z różnych warstw społecznych.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…